مهندس سعدی

کارآفرینی بر محور اقتصاد مقاومتی ، تولید ثروت و شکوفایی ایران

مهندس سعدی

کارآفرینی بر محور اقتصاد مقاومتی ، تولید ثروت و شکوفایی ایران

مهندس سعدی

رشد و توسعه متوازن اقتصادی و اجتماعی کشور با کارآفرینی بر مبنای ایجاد ارزش اقتصادی و اجتماعی در فضای رقابتی کارآفرینانه و حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی دست یافتنی است. بی شک ثروت کل جامعه حاصل مجموع ثروت اقتصادی و ثروت اجتماعی است.





طبقه بندی موضوعی
اوقات شرعی

چگونه خدمات خود را بفروشیم؟

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۲۱ ق.ظ

 یکی از ویژگی های خدمات ناملموس بودن است. از آنجایی که خدمات قابل دیدن ،لمس کردن ،چشیدن و بوییدن نیست همواره نوعی ابهام ،تردید ،نگرانی و عدم اطمینان برای مشتری در خرید آن وجود دارد.

یکی از وظایف اصلی فروشندگان برای  فروش خدمات ، جذب اعتماد خریداران است.برای این کار می توانید از راهکار های زیر استفاده نمایید:

1- به مشتری امکان تست خدمات خود  بدهید.

✍️ نرم افزار خدماتی استاد کار که این امکان را به مشتریان می دهد تا با اپلیکیشن خدمات نظافت و تعمیرات را در منزل خود درخواست و تجربه کنند؛ با پرداخت هزینه ای به مشتریانی که اولین بار نرم افزار را نصب کرده اند این امکان را می دهد تا اولین استفاده از نرم افزار را تست کنند.

2- عناصر مشهود و ملموس را به خدمات خود اضافه کنید.
✍️یک آموزشگاه جزوات و فیلم را به همراه کلاس های خود به مشتریانش می دهد.

3- از مشتری های سابق خود رضایت نامه کتبی بگیرید و آن را در اختیار مشتریان بالقوه خود قرار دهید.

4- نتایج موفقیت های قبلی خود را به مشتری نشان بدهید.

5- گواهینامه های مختلف مانند ایزو دریافت کنید و به مشتری نشان دهید.

6- به افراد شاخص خدمات بدهید و آن ها را در رزومه کاری خود بیاورید.
✍️یک آرایشگر  به واسطه ارتباطاتی که دارد مو های چند فوتبالیست معروف را اصلاح می کند و عکس های آن ها را در سالن آرایشگاه خود قرار داده است.

7- شواهد محیط فیزیکی باید با پیامی که می خواهید به مشتری خود برسانید همخوانی داشته باشد.
✍️یک سالن زیبایی موفق برای این که پیام کیفیت بالای کار خود را به مشتری برساند یک محیط بسیار زیبا و لوکس طراحی کرده است.

8- اگر به  خدمات خود ایمان دارید وچنانچه شرایط دارید حتما گارانتی و ضمانت را به خدمات خود جهت اعتماد سازی اضافه کنید، این کار نشانه ی قدرت می باشد.

9- بعد از ارائه خدمات مشتریان را رها نکنید و حتما نظرات آنان را جویا شوید و با آنها ارتباط داشته باشید

10- به خدمات خود ایمان داشته باشید ، عاشق کار خود باشید، و از نگاه مشتری به سازمان و خدمات خود نگاه کنید و نظر بدهید.