مهندس سعدی

کارآفرینی بر محور اکوسیستم و اقتصاد دانش بنیان

مهندس سعدی

کارآفرینی بر محور اکوسیستم و اقتصاد دانش بنیان

مهندس سعدی

رشد و توسعه متوازن اقتصادی و اجتماعی کشور با کارآفرینی بر مبنای عامل اصلی سرمایه انسانی در اکوسیستم و ایجاد ارزش اقتصادی و اجتماعی برتر در فضای انگیزشی رقابتی کارآفرینانه و حمایت از تولید ملی دست یافتنی است. بی شک ثروت کل جامعه حاصل مجموع ثروت اقتصادی و ثروت اجتماعی است.


طبقه بندی موضوعی
اوقات شرعی

میزان حقوق رهبران‌ کشورها

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۴۱ ق.ظ

گزارش سی ان ان، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، اعلام کرده که به خاطر شرایط سخت اقتصادی در این کشور به میزان ده درصد از حقوقش می کاهد. اما پرسش اینجاست که حقوق آقای پوتین نسبت به حقوق دیگر رهبران کشورهای بزرگ جهان چه جایگاهی دارد. در فهرست زیر می توانید دوازده رهبری را ببینید که بیشترین دستمزد را دریافت می کنند. در این فهرست روسای جمهور و نخست وزیران کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به چشم می خورند و همچنین صدراعظم آلمان نیز در فهرست زیر حضور دارد. در این گزارش آمده است که، فهرستی که در آن میزان حقوق هر فرد طی یکسال برآورد شده ، بدون در نظر گرفتن دیگر منابع درآمد این افراد است.

۱ـ باراک اوباما (آمریکا):‌۴۰۰ هزار دلار

۲ـ استیفن هارپر (کانادا): ۲۶۰ هزار دلار

۳ـ آنگلا مرکل (آلمان): ۲۳۴۴۰۰ دلار

۴ـ جاکوب زوما (آفریقای جنوبی): ۲۲۳۵۰۰ دلار

۵ـ دیوید کامرون (بریتانیا): ۲۱۴۸۰۰ دلار

۶ـ شینزو آبه (ژاپن): ۲۰۲۷۰۰ دلار

۷ـ فرانسوا اولاند (فرانسه): ۱۹۴۳۰۰ دلار

۸ـ ولادیمیر پوتین (روسیه): ۱۳۶ هزار دلار

۹ـ ماتئو رنزی (ایتالیا): ۱۲۴۶۰۰ دلار

۱۰ـ دیلما روسف (برزیل):‌ ۱۲۰ هزار دلار

۱۱ـ نارندرا مودی (هند): ۳۰۳۰۰ دلار

۱۲ـ شی جینپینگ (چین):‌ ۲۲ هزار دلار

نظرات  (۱)

چقدر خوب بود که دولتمردان سطوح عالی از رئیس جمهور و کابینه گرفته تا هیات رئیسه مجلس  و نمایندگان و نیز رئیس قوه قضائیه و هیات رئیسه قوه قضائیه نیز به صورت روشن و شفاف حقوق دریافتی آنها نیز اعلام می شد.

چه اشکالی دارد که  توزیع اطلاعات بر خط، مستد، دقیق نهادینه شود و به جای ترویج و توسعه شایعات مسئولان خود اطلاع رسانی نمایند.

پاسخ:

مدیر سایت نیز کاملا موافق است و حکمرانی خوب یکی از شاخص های مهم آن دسترسی برخط، مستند و دقیق به کلیه داده ها و اطلاعات غیر امنیتی و نظامی جهت ایجاد و توسعه فضای رقابتی قانونمند و شفاف  برای فعالان عرصه اقتصادی است.

شما هم نظر دهید .