مهندس سعدی

کارآفرینی بر محور اکوسیستم و اقتصاد دانش بنیان

مهندس سعدی

کارآفرینی بر محور اکوسیستم و اقتصاد دانش بنیان

مهندس سعدی

رشد و توسعه متوازن اقتصادی و اجتماعی کشور با کارآفرینی بر مبنای عامل اصلی سرمایه انسانی در اکوسیستم و ایجاد ارزش اقتصادی و اجتماعی برتر در فضای انگیزشی رقابتی کارآفرینانه و حمایت از تولید ملی دست یافتنی است. بی شک ثروت کل جامعه حاصل مجموع ثروت اقتصادی و ثروت اجتماعی است.


طبقه بندی موضوعی
اوقات شرعی

معرفی وب سایت های با محتوای فیلم های آموزشی

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۱۹ ق.ظ

یوتیوب (به انگلیسی: YouTube)‏ سومین وب‌گاه پرطرفدار دنیا پس ازفیس‌بوک و گوگل و پیش از یاهو! و بزرگترین شاخهٔ گوگل است .
یوتیوب معروف‌ترین وب‌گاه بارگذاری و تماشای ویدئو است که توسط سه کارمند پی‌پل در فوریه سال ۲۰۰۵ ایجاد شد.

بیشتر ویدئوهای این شرکت توسط افراد عادی و بعضی از ویدئوها توسط شرکت‌ها و رسانه‌هایی مانند سی‌بی‌اس، بی‌بی‌سی، هیولو، ویوو و برخی سازمان‌های دیگر و برخی توسط خود یوتیوب بارگذاری شوند. افراد ثبت نام نکرده بارگذاری‌هایشان محدود است؛ اما افراد ثبت نام کرده می‌توانند ویدئوهای نامحدودی را بارگذاری کنند. فقط کاربران ثبت نام شدهٔ به سن ۱۸ سال رسیده اجازهٔ بارگذاری ویدئوهایی با محتوای توهین آمیز را دارند. سرانجام این شرکت توسط شرکت ال‌ال‌سی پایه‌گذاری شد و در نوامبر ۲۰۰۶، توسط شرکت گوگل با قیمت ۱٫۶۵ میلیارد دلار آمریکا خریداری شد و هم‌اکنون از شاخه‌های گوگل است.
تخمین زده می‌شود تعداد ویدیوهای یوتیوب ۱۰۰ میلیون عدد باشد.
هر روز ۶۵٬۰۰۰ ویدیو در یوتیوب بارگذاری می‌شوند
اگر علاقمند هستید در مورد یوتیوب بیشتر بخوانید می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.
درباره یوتیوب


متاسفانه سایت یوتیوب با وجود تمام ویدیوهای آموزشی و با ارزشی که دارد از سال 88 در کشورمان فیلتر است .


سایت آپارات (aparat.com) ، سایتی ایرانی است که سعی در شبیه سازی یوتیوب در ایران کرده است . طبیعتا این سایت به جهت اینکه فقط مربوط به یک کشور است نمی تواند با یک وب سایت بین المللی در زحجم و کیفیت و کمیت رقابت کند اما به هرحال یک سرویس خوب اینترنتی برای ما ایرانی هاست که امیدوارم به مرور زمان مطالب با ارزش تری هم توسط کاربران در ان آپلود شود .
آپارات اکنون پانزدهمین سایت پر بازدید در ایران است .
و ویدیو های های در زمینه های مختلف است .

یوتیوب ، آپارت و وب سایتهای دیگر اشتراک ویدیو ، ویدیو های کاملا متنوعی دارند از کلیپ اهنگ افراد گرفته تا سخنرانی و مطالب آموزشی و هر کسی به تناسب سلیقه خود می تواند آنچه می خواهد را در آنها استفاده کند و یا چیزی به آن اضافه کند .

وب سایتهایی هم هستند که به شکل تخصصی در زمینه ی ویدیوی آموزشی فعالیت می کنند ، چهار نمونه از وب سایت های ایرانی خوب در این زمینه را در زیر خدمت شما معرفی میکنم امیدوارم بتونه براتون مفید و جذاب باشد :


وب سایت اول:
http://www.webyad.com ، وبیاد
در این وب سایت می توانید مطالب آموزشی خوبی را در قالب فیلم های کوتاه و به زبان فارسی و در زمینه های مختلف بیابید .
وبیاد به شما اجازه می دهد به رایگان از فیلم های آموزشی موجود استفاده کنید و اگر علاقمند بودید درسی جدید را برای سایرین به آن بیافزایید .

وب سایت دوم :
http://maktabkhooneh.org ، مکتب خونه
در این وب سایت شما می توانید فیلم های آموزشی دانشگاه های مختلف همچون صنعتی شریف ، تهران ، اصفهان و ...و همچنین فیلم های خود سایت متکب خونه را به رایگان استفاده کنید . زبان فیلم های این فیلم سایت هم فارسی و هم انگلیسی است .

وب سایت سوم :
http://takhtesefid.org ، تخته سفید
این سایت در واقع یک سرویس به اشتراک گذاری ویدیوهای آموزشی است و کاربران مختلف می توانند ویدیوهای آموزشی را در آن با سایرین به اشتراک بگذارند .برای یافتن یا به اشتراک ویدیوهای آموزشی می توانید از این وب سایت استفاده کنید .


وب سایت چهارم :

http://www.karya.ir ، کاریا
کاریا، مدرسه کسب و کارهای نوپاست. جایی است که شما با آخرین آموزه ها، ابزارها و متدهای راه اندازی استارتاپ آشنا می شوید.فیلم ها و مطالب آموزشی خوبی را در این وب سایت می توانید بیابید .