مهندس سعدی

کارآفرینی بر محور اکوسیستم و اقتصاد دانش بنیان

مهندس سعدی

کارآفرینی بر محور اکوسیستم و اقتصاد دانش بنیان

مهندس سعدی

رشد و توسعه متوازن اقتصادی و اجتماعی کشور با کارآفرینی بر مبنای عامل اصلی سرمایه انسانی در اکوسیستم و ایجاد ارزش اقتصادی و اجتماعی برتر در فضای انگیزشی رقابتی کارآفرینانه و حمایت از تولید ملی دست یافتنی است. بی شک ثروت کل جامعه حاصل مجموع ثروت اقتصادی و ثروت اجتماعی است.


طبقه بندی موضوعی
اوقات شرعی

فیلم : فراتر ازمحدویت هایمان

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ق.ظ

ما به جای نگاه گردن به محدویت ها و چالش های خود به عنوان موانع و بازدارنده های تحقق آرزوها و رویاهایمان، می توانیم به آنها به عنوان موهبت نگاه کنیم. 

شخصیت پر قدرت و مبارز " Amy" بدون پای واقعی توانست به این مهم دست یابد و در جایگاه واقعیت های جسمی و زندگی خود از آنها به عنوان عناصر رشد دهنده و متحول کننده دنیای جدید در پیش روی خود بهره برداری درست نماید تا جایی که اگر از او سوال شود که آیا آرزوی برگشت به دنیای قبل از معلولیت خود را دارید؟ او به اذعان خود در این فیلم پاسخ خواهد داد "نه".

این فیلم کوتاه را ببینید و آنرا برای خود و دیگران نقد و نکات آموزنده اش را سعی کنیم در دنیای پیش روی خود بازتعریف نموده و هیچگاه به موانع در اولین برخورد به عنوان آخرین نقطه رشد و پیشرفت خود نیاندیشیم و از آن به عنوان نقطه آغاز شکوفایی خلاقیت مان و آغاز مبارزه ای نوین برای غلبه بر چالش های متاثر از آنها نگاه کنیم.

 

 ده دقیقه زمان صرف کنید و فیلم را از نشانی اینترنتی زیر تماشا کنید